The Complex World of Online Reviews: Criteria for Establishing a Global Index for Accommodation |
2024 |
Mellinas, J.P.; Martin Fuentes, E. |
Acta congrés |
Los contenidos creados por los usuarios redefinen la imagen de marca: así pasa con Airbnb en TikTok |
2024 |
Marti Ochoa, J.; Martin Fuentes, E.; Ferrer Rosell, B. |
Article en revista divulgativa |
Understanding Booking.com's rating drop in the context of online hotel reviews |
2024 |
Martin Fuentes, E.; Mellinas, J.P.; Mateu, C. |
Article d'investigació |
A los usuarios de Airbnb les gusta Madrid en otoño |
2024 |
Marti Ochoa, J.; Martin Fuentes, E.; Ferrer Rosell, B. |
Article en revista divulgativa |
Airbnb on TikTok: Brand Perception Through User Engagement and Sentiment Trends |
2024 |
Marti Ochoa, J.; Martin Fuentes, E.; Ferrer Rosell, B. |
Article d'investigació |
The Voice of the Guests: Analysing Airbnb Reviews as a Representative Source for Tourism Studies |
2024 |
Marti Ochoa, J.; Martin Fuentes, E.; Ferrer Rosell, B. |
Article d'investigació |
Why some call the 'worst' what most consider the 'best'?: an analysis of tourist complaints at the wonders of the world |
2024 |
Mellinas, J.P.; Martin Fuentes, E.; Ferrer Rosell, B. |
Article d'investigació |
Noves aportacions sobre la restauració de la porta dels Apòstols de la Seu Vella de Lleida |
2024 |
Preixens Vidal, N.; Martin Fuentes, E. |
Editor llibre d'investigació |
La imagen turística de Barcelona en la ficción audiovisual. Catalanidad, cosmopolitismo y mediterraneidad versus españolada |
2023 |
Nieto Ferrando, Jorge; Mariné Roig, Estela; Ferrer Rosell, Berta; Martín Fuentes, Eva |
Article d'investigació |
Cuando visitar las maravillas del mundo se considera una pesadilla |
2023 |
Mellinas, J.P.; Ferrer Rosell, B.; Martin Fuentes, E. |
Article en revista divulgativa |
Where you sleep tells what you care about |
2023 |
Mariné Roig, E.; Daries Ramón, N.; Martin Fuentes, E.; Ferrer Rosell, B. |
Capítol de llibre d'investigació |
The Halo Effect |
2022 |
Nicolau, J.L.; Mellinas, J.P.; Martin Fuentes, E. |
Capítol de llibre d'investigació |
Compositional Data Analysis in E-Tourism Research |
2022 |
Ferrer Rosell, B.; Coenders, G.; Martin Fuentes, E. |
Capítol de llibre d'investigació |
Tourism Online Reviews: Databases and Samples |
2022 |
Mellinas, J.P.; Martin Fuentes, E. |
Capítol de llibre d'investigació |
Effects of Booking.com's new scoring system |
2021 |
Mellinas, J.P.; Martin-Fuentes, E. |
Article d'investigació |
When size does not matter: compositional data analysis in marketing research |
2021 |
Ferrer Rosell, B.; Martin Fuentes, E.; Vives Mestres, M.; Coenders, G. |
Capítol de llibre d'investigació |
La construcción de la imagen del destino en Internet: El caso de la Comunidad Valenciana |
2021 |
Mariné Roig, E.; Ferrer Rosell, B.; Martin Fuentes, E. |
Capítol de llibre d'investigació |
Turismo inducido por el audiovisual. Revisión metodológica y propuestas de investigación interdisciplinar |
2021 |
Nieto Ferrando, J.; del Rey Reguillo, A.; Martin Fuentes, E. |
Editor llibre d'investigació |
User-Generated Content in Tourism: contributions by Eva Martin-Fuentes |
2021 |
Martin Fuentes, Eva |
Capítol de llibre d'investigació |
Online travel review rating scales and effects on hotel scoring and competitiveness |
2021 |
Martin Fuentes, E.; Mellinas, J.P.; Parra López, E. |
Article d'investigació |
Destination image analytics for tourism design: An approach through Airbnb reviews |
2021 |
Lalicic, L.; Mariné Roig, E.; Ferrer Rosell, B.; Martin Fuentes, E. |
Article d'investigació |
Accessibility in Inclusive Tourism? Hotels Distributed Through Online Channels |
2021 |
Martin Fuentes, E.; Mostafa Shaalan, S.; Mellinas, J.P. |
Article d'investigació |
Gestió de les xarxes socials com a eina d'aprenentatge a l'aula universitària |
2021 |
Martin-Fuentes, E.; Medina Hernández, V.; Cristobal-Fransi, E.; Daries-Ramon, N.; Ferrer-Rosell, B.; Marine-Roig, E. |
Article docent |
User-generated events in tourism: a new must-not-miss phenomenon |
2020 |
Mariné Roig, Estela; Martin Fuentes, Eva; Daries Ramon, Natalia |
Capítol de llibre d'investigació |
Industrial Heritage 2.0: Internet Presence and Development of the Electronic Commerce of Industrial Tourism |
2020 |
Cristobal-Fransi, Eduard; Daries Ramon, Natalia; Martin-Fuentes, E.; Montegut Salla, Yolanda |
Article d'investigació |
From blockbuster to neighbourhood buster: The effect of films on Barcelona |
2020 |
Martin Fuentes, E.; Nieto Ferrando, Jorge; Mariné Roig, Estela; Ferrer Rosell, Berta |
Article d'investigació |
The more the merrier? Numbers of reviews versus score on TripAdvisor and Booking.com |
2020 |
Martin-Fuentes, E.; Mateu, C.; Fernandez, C. |
Article d'investigació |
Satisfaction measures with monetary and non-monetary components: Hotel's overall scores |
2020 |
Nicolau, J. L.; Mellinas, J. P.; Martin Fuentes, E. |
Article d'investigació |
Sustainable tourism marketing |
2020 |
Cristóbal Fransi, E.; Daries Ramón, N.; Ferrer Rosell, B.; Mariné Roig, E.; Martin Fuentes, E. |
Editor llibre d'investigació |
Diverse and emotional: Facebook content strategies by Spanish hotels |
2020 |
Ferrer Rosell, B.; Martin Fuentes, E.; Mariné Roig, E. |
Article d'investigació |
Sustainable tourism marketing |
2020 |
Cristóbal Fransi, Eduard; Daries, Natalia; Ferrer Rosell, Berta; Mariné Roig, Estela; Martin Fuentes, E. |
Article d'investigació |
The halo effect: A longitudinal approach |
2020 |
Nicolau, Juan Luis; Mellinas, Juan Pedro, Martin-Fuentes, E. |
Article d'investigació |
Do hotels talk on Facebook about themselves or about their destinations? |
2019 |
Ferrer-Rosell, B.; Martin-Fuentes, E.; Mariné-Roig, E. |
Capítol de llibre d'investigació |
A framework for destination image analytics |
2019 |
Mariné Roig, E.; Martin-Fuentes, E.; Ferrer Rosell, B. |
Capítol de llibre d'investigació |
Accommodation Price Strategies. Hotels versus P2P Lodgings |
2019 |
Martin Fuentes, E.; Mariné Roig, E.; Cristobal Fransi, E.; Ferrer Rosell, B. |
Capítol de llibre d'investigació |
Turismo de nieve |
2019 |
Cristóbal-Fransi E.; Daries, N.; Ferrer-Rosell, B.; Martin-Fuentes, E. |
Capítol de llibre d'investigació |
Uso de Instagram por parte del sector de alojamiento turístico: comparativa entre hoteles de 5 estrellas y hostales de la ciudad de Barcelona |
2019 |
Martin-Fuentes, E.; Daries-Ramon, N.; Cristobal-Fransi, E.; Coll Torres, A. |
Capítol de llibre d'investigació |
Las estaciones de esquí como recurso turístico |
2019 |
Cristóbal Fransi E.; Daries, N.; Ferrer Rosell, B.; Martin Fuentes, E. |
Capítol de llibre d'investigació |
Tourism Surveying from Social Media: The Validity of User-Generated Content (UGC) for the Characterization of Lodging Rankings |
2019 |
Martin Fuentes, E. |
Article d'investigació |
Does hotel size matter to get more reviews per room? |
2019 |
Mellinas, Juan Pedro; Martin Fuentes, E. |
Article d'investigació |
Adopción del comercio electrónico en el turismo industrial: Análisis de la presencia web de los recursos turísticos industriales |
2018 |
Cristóbal-Fransi, E.; Daries-Ramon, N.; Martin-Fuentes, E.; Español Bernadó, L. |
Capítol de llibre d'investigació |
Modelling a grading scheme for peer-to-peer accommodation: Stars for Airbnb |
2018 |
Martin Fuentes, E.; Fernandez, C.; Mateu, C.; Mariné Roig, E. |
Article d'investigació |
¿Se parecen las puntuaciones de los usuarios en TripAdvisor con las categorías hoteleras en Europa? |
2018 |
Martin-Fuentes, E; Mateu, Carles; Fernàndez, Cèsar |
Article d'investigació |
Does verifying users influence rankings? Analyzing TripAdvisor and Booking.com |
2018 |
Martin-Fuentes, E.; Mateu. C.; Fernandez, C. |
Article d'investigació |
Hotels that most rely on Booking.com - online travel agencies (OTAs) and hotel distribution channels |
2018 |
Martin-Fuentes, E.; Mellinas, Juan Pedro |
Article d'investigació |
Are users' ratings on TripAdvisor similar to hotel categories in Europe? |
2018 |
Martin-Fuentes, E.; Mateu, Carles; Fernandez, Cesar |
Article d'investigació |
Contenido y accesibilidad en webs de experiencias turísticas para una demanda con necesidades especiales |
2018 |
Daries, N.; Pal, A.; Martin-Fuentes E.; Cristobal-Fransi E. |
Capítol de llibre d'investigació |
Imagen de las comunidades autónomas españolas con más pernoctaciones |
2018 |
Mariné Roig, E.; Martin-Fuentes, E.; Cristóbal Fransi, E. |
Acta congrés |
Implementation of Web 2.0 in the snow tourism industry: Analysis of the online presence and e-commerce of ski resorts |
2017 |
Cristobal Fransi, E.; Daries Ramon, N.; Marine Roig, E., Martin Fuentes, E. |
Article d'investigació |
Desarrollo de las TIC en el turismo de nieve: Análisis de la presencia en línea de las estaciones de esquí de España y Andorra |
2017 |
Daries Ramon, N.; Cristóbal Fransi, E.; Martin Fuentes, E.; Mariné Roig, E. |
Article d'investigació |
User-Generated Social Media Events in Tourism |
2017 |
Mariné Roig, Estela; Martin Fuentes, E.; Daries Ramon, Natalia |
Article d'investigació |
The right stars: Guessing the hotel category from unrelated features |
2017 |
Martin-Fuentes, E.; Fernandez, C.; Mateu, C. |
Capítol de llibre d'investigació |
Turismo accesible: una oportunidad de diferenciación para los destinos |
2017 |
Daries, N.; Pal, A.; Martin-Fuentes, E.; Cristóbal-Fransi E. |
Capítol de llibre d'investigació |
University students' interactions using scaffolds in two different virtual forums |
2016 |
Verdú-Surroca, N.; Martin-Fuentes, E. |
Article d'investigació |
Impacto económico del turismo académico en una universidad pública española |
2016 |
Martin-Fuentes, E.; Sánchez Dávalos, Carlos |
Article d'investigació |
E-commerce adoption in mountain and snow tourism: Analysis of ski resort web presence through the eMICA model |
2016 |
Daries Ramon, N.; Cristobal Fransi, E.; Martin Fuentes, E.; Mariné Roig, E. |
Article d'investigació |
Are guests of the same opinion as the hotel star-rate classification system? |
2016 |
Martin-Fuentes, E. |
Article d'investigació |
Fiabilidad de las críticas hoteleras autenticadas y no autenticadas: el caso de TripAdvisor y Booking.com |
2016 |
Balagué, C.; Martin-Fuentes, E.; Gómez-Adillon, M.J. |
Article d'investigació |
The stars show the way: Coincidence between satisfaction and hotel category |
2016 |
Martin-Fuentes, E.; Fernández, C.; Mateu, C. |
Capítol de llibre d'investigació |
Reliability of authenticated versus non-authenticated hotel reviews: TripAdvisor and Booking.com case |
2016 |
Balagué, Cristina; Martin-Fuentes, E.; Gómez, M. Jesús |
Article d'investigació |
Adopción del comercio electrónico en el turismo de nieve y de montaña: Análisis de la presencia web de las estaciones de esquí a través del modelo eMICA |
2016 |
Daries Ramon, Natalia; Cristóbal Fransi, Eduard; Martin Fuentes, E.; Mariné Roig, Estela |
Article d'investigació |
Turismo de nieve 2.0: Presencia en Internet y grado de desarrollo del comercio electrónico en las estaciones de esquí de España y Andorra |
2016 |
Cristóbal-Fransi, E.; Daries-Ramón, N.; Mariné-Roig, E.; Martin-Fuentes, E. |
Acta congrés |
Satisfacción y fuentes de información de los estudiantes de movilidad universitarios |
2015 |
Martin-Fuentes, E.; Daries-Ramon, Natalia; Mariné-Roig, Estela |
Article d'investigació |
Behavioural analysis of subjects interacting with information technology: categorizing the behaviour of e-consumers |
2015 |
Cristóbal-Fransi, E.; Martin-Fuentes, E.; Daries-Ramon, N. |
Article d'investigació |
Promotion of tourism through social networks |
2014 |
Martin-Fuentes, E.; Daries-Ramon, N. |
Article d'investigació |
La presencia en Internet como instrumento de promoción de las ciudades como destino turístico |
2014 |
Cristóbal E.; Daries N.; Martin-Fuentes E. |
Capítol de llibre d'investigació |
Análisis de la gestión de destinos turísticos a través de las redes sociales en las Webs oficiales de promoción turística de las Comunidades Autónomas Españolas |
2014 |
Daries N.; Cristóbal E.; Martin-Fuentes E. |
Capítol de llibre d'investigació |
Noves tecnologies aplicades al turisme/Nuevas tecnologías aplicadas al turismo |
2014 |
Martin-Fuentes, E.; Daries Ramón, N.; Cristóbal Fransi, E. |
Editor llibre docent |
Promoción turística de las comunidades autónomas españolas a través de las redes sociales oficiales |
2014 |
Daries, N.; Cristóbal, E.; Martin-Fuentes, E.; |
Article d'investigació |
Perspectivas de las nuevas tecnologías aplicadas al turismo |
2014 |
Martin-Fuentes, E.; Daries Ramón, N.; Cristóbal Fransi, E. |
Capítol de llibre docent |
La comunicación institucional en la gestión universitaria: estudio aplicado a la captación de estudiantes |
2014 |
Martin-Fuentes, E.; Daries-Ramon, Natalia; Cristobal Fransi, Eduard |
Article d'investigació |
Measuring the tourism economic impact of Summer University courses |
2014 |
Martin-Fuentes, E.; Sarda, J. |
Article d'investigació |
El turismo y el comercio electrónico en España: un estudio del consumidor y de la empresa turística |
2013 |
Cristóbal, E.; Daries, N.; Martin-Fuentes, E. |
Article d'investigació |
Influencia de la comunicación institucional en la selección de estudios universitarios |
2013 |
Martin-Fuentes, E.; Cristóbal-Fransi, E.; Daries-Ramón, N. |
Capítol de llibre docent |
Desenvolupament del turisme d'esdeveniments a Lleida a partir de l'activitat universitària |
2013 |
Martin-Fuentes, E. |
Llibre docent |
Redes sociales y TIC en la promoción turística de Cataluña |
2013 |
Martin-Fuentes, E.; Daries-Ramon, N. |
Capítol de llibre d'investigació |
Universidad y elección de estudios: Análisis de la comunicación institucional en la difusión de grados |
2013 |
Martin-Fuentes, E.; Cristóbal Fransi, E.; Daries Ramón, N. |
Acta congrés |
El proceso de aprendizaje a través de un proyecto transversal en el grado de turismo de la Universidad de Lleida de creación de una empresa de ocio |
2013 |
Daries-Ramon N, Martin-Fuentes E, Puyalto-Franco MJ. |
Capítol de llibre docent |
Universities as Events Organizers; Economic Impact and Importance as Business Tourism |
2011 |
Sarda-Pons, J.; Martin-Fuentes, E. |
Capítol de llibre d'investigació |
Els esdeveniments de la Universitat de Lleida i la seva contribució al turisme de negocis de la ciutat |
2010 |
Martin-Fuentes, E.; Enciso Rodriguez, J. P. |
Capítol de llibre d'investigació |